banner image

Friday, June 29, 2018

In Spite Of | Saybia

In Spite Of - Saybia | Terjemahan Lirik Lagu Barat

I ain't as beautiful as you
Aku memang tak setampan dirimu

I ain't as beautiful as you
Aku memang tak setampan dirimu

But in spite of the fact
Namun meski memang

That I ain't noticed in a crowd
Tak ada yang memperhatikanku di keramaian

I know it ain't all bad
Aku tahu tak seburuk itu

I know that ain't all bad
Aku tahu tak seburuk itu

If I look in the right direction
Jika saya melihat ke arah yang benar


II
In my mind
Di benakku

In the castle where I am the king
Di istana dimana saya rajanya

I will build up my arms
Kan kubangun pasukan

Until I cross my borders to conquer the world
Hingga kuseberangi batas tuk taklukkan dunia

On my one way crusade
Di perang satu arahku


I ain't as clever as I seem
Aku memang tak sepandai kelihatannya

I ain't as clever as I seem
Aku memang tak sepandai kelihatannya

In spite of the fact
Meski memang

That I am learning every day
Aku berguru setiap hari

I know it ain't all bad
Aku tahu tak seburuk itu

I know that ain't all bad
Aku tahu tak seburuk itu

If I look in the right direction
Jika saya melihat ke arah yang benar


Back to II

I say
Kubilang

I ain't as beautiful as you
Aku memang tak setampan dirimu

I ain't as beautiful as you
Aku memang tak setampan dirimu

But I may return though
Tapi saya mampu kembali

To see the beauty of it all
Untuk melihat keindahan semua ini

I know that ain't all bad
Aku tahu tak seburuk itu

I know it ain't all bad
Aku tahu tak seburuk itu

If I look in the right direction
Jika saya melihat ke arah yang benar


Back to II

I say
Kubilang

0 comments:

Post a Comment