banner image

Sunday, April 22, 2018

Fly Me To The Moon | Frank Sinatra

Fly Me To The Moon - Frank Sinatra | Terjemahan Lirik Lagu Barat

Fly me to the moon
Terbangkan saya ke bulan

Let me play among the stars
Biarkan saya bermain di antara bintang

Let me see what spring is like
Biarkan kumelihat ibarat apa ekspresi dominan semi

On Jupiter and Mars
Di Jupiter dan Mars

In other words, hold my hand
Dengan kata lain, genggam tanganku

In other words, baby, kiss me
Dengan kata lain, kasih, cium saya

Fill my heart with song
Penuhi hatiku dengan lagu

And let me sing forever more
Dan biarkan saya bernyanyi selama-lamanya

You are all I long for
Hanya kau yang kudambakan

All I worship and adore
Yang kupuja dan kukagumi

In other words, please be true
Dengan kata lain, jujurlah

In other words, I love you
Dengan kata lain, saya mencintaimu

Fill my heart with song
Penuhi hatiku dengan lagu

And let me sing forever more
Dan biarkan saya bernyanyi selama-lamanya

You are all I long for
Hanya kau yang kudambakan

All I worship and adore
Yang kupuja dan kukagumi

In other words, please be true
Dengan kata lain, jujurlah

In other words, I love you
Dengan kata lain, saya mencintaimu

In other words, I love you
Dengan kata lain, saya mencintaimu

0 comments:

Post a Comment