banner image

Thursday, March 1, 2018

Girl Crush | Little Big Town

Girl Crush - Little Big Town | Terjemahan Lirik Lagu Barat

I got a girl crush
Aku mendamba gadis

Hate to admit it but
Kubenci akui, tapi

I got a hard rush
Sungguh rasa yang mendera

It's slowing down
Melambat

I got it real bad

Sungguh parah

Want everything she has
Kuingin segala yang dimilikinya

That smile and that midnight laugh
Senyum itu dan gelak tawa tengah malam itu

She's giving you now
Yang beliau berikan padamu sekarang

I want to taste her lips
Kuingin rasakan bibirnya

Yeah, 'cause they taste like you
Yeah, alasannya rasanya sepertimu

I want to drown myself
Kuingin tenggelamkan diri

In a bottle of her perfume
Di botol parfumnya

I want her long blonde hair
Kuingin rambut pirang panjangnya

I want her magic touch
Kuingin sentuhan ajaibnya

Yeah, 'cause maybe then
Yeah, alasannya mungkin dengan begitu

You'd want me just as much
Kau kan inginkan diriku sama besarnya

I got a girl crush
Aku mendamba gadis

I got a girl crush
Aku mendamba gadis

I don't get no sleep
Aku tak mampu tidur

I don't get no peace
Aku tak tenang

Thinking about her
Memikirkannya

Under your bed sheets
Di bawah sprei ranjangmu

The way that she's whispering
Caranya berbisik

The way that she's pulling you in
Caranya menarikmu masuk

Lord knows I've tried
Tuhan tahu, saya tlah berusaha

I can't get her off my mind
Aku tak mampu mengusirnya dari benakku

I want to taste her lips
Kuingin rasakan bibirnya

Yeah, 'cause they taste like you
Yeah, alasannya rasanya sepertimu

I want to drown myself
Kuingin tenggelamkan diri

In a bottle of her perfume
Di botol parfumnya

I want her long blonde hair
Kuingin rambut pirang panjangnya

I want her magic touch
Kuingin sentuhan ajaibnya

Yeah, 'cause maybe then
Yeah, alasannya mungkin dengan begitu

You'd want me just as much
Kau kan inginkan diriku sama besarnya

I got a girl crush
Aku mendamba gadis

I got a girl crush
Aku mendamba gadis

Hate to admit it but
Kubenci akui tapi

I got a hard rush
Sungguh rasa yang mendera

It ain't slowing down
Deraannya tak melambat

0 comments:

Post a Comment