banner image

Thursday, March 16, 2017

Ordinary Human | OneRepublic

Ordinary Human - OneRepublic | Terjemahan Lirik Lagu Barat

Today I felt a switch in my vein
Hari ini kurasakan fatwa di nadiku

Today I felt a switch in my vein
Hari ini kurasakan fatwa di nadiku

Used to be a shadow
Biasanya hanya jadi bayangan

Now a shadowed scream my name
Kini yang berbayang teriakkan namaku

And in the daylight I could swear
Dan di siang hari, saya bersumpah

We're the same
Kita sama saja

I'm just an ordinary human
Aku hanya insan biasa

Ordinary ways
Cara biasa

I'm just an ordinary human
Aku hanya insan biasa

But I don't feel so ordinary today
Tapi hari ini saya tak merasa biasa-biasa saja

I'm just a picture perfect nothing
Aku bukanlah apa-apa yang sempurna

Sometimes I medicate
Kadang saya berobat

I'll be a picture perfect human
Aku kan jadi insan tiada cela

Before the sun comes down today
Sebelum mentari karam hari ini

Just an ordinary human
Hanya insan biasa

But I don't feel so typical today
Tapi hari ini saya tak merasa biasa-biasa saja

I'm just an ordinary human
Aku hanya insan biasa

I'm just an ordinary human
Aku hanya insan biasa

0 comments:

Post a Comment